onsdag 18. juni 2014

"Wire basket" og blå fasan



 

Det å få oppdateringer fra
 favoritt-gjenbruksbutikken på Facebook,
 kan være både praktisk og litt stressende.
 I går la de ut noen kjempefine små bord som jeg 
gjerne skulle sett litt nærmere på,
 men da jeg endelig kom meg dit i dag var
 de allerede solgt...
Fortvilelsen fikk likevel ikke tatt overhånd,
 for jeg fant et veldig godt plaster på såret;
en "wire basket" ;-)




 

  

Vinballongen var komplett med kurv, original lapp hengende på kurven der det stod hvem som hadde kjøpt og solgt den,
og treull som beskyttet selve ballongen - pris 75,- (!)
Kurven er fin til å oppbevare f.eks. tepper i, og flasken er flott med strå eller kvister i - alt etter sesong.




Superfornøyd med min nye "wire basket" ;-)





En kopp og skål i "Blå fasan" fra Egersund utgjorde det andre kuppet denne dagen.
 Disse har jeg sett på nettet til over 200 kr -
 jeg slapp unna med 35 kr.
Helt perfekt siden jeg manglet en kopp for å 
få nok til 6 kuverter!






 Ha en fortsatt fin sommerkveld!






4 kommentarer:

Unknown sa...

Skikkelig digg med sånne funn.
Man blir rett og slett glad av det.
Sommerklem fra Marit

Unknown sa...

Så nydeligt.fin helg til deg.

Caroline sa...

Du har virkelig gjort noen kupp vil jeg si!
Så gøy å komme over slike flotte ting:)
Ønsker deg fine sommerdager!
Klem Caroline

Monica sa...

Fine funn du har gjort. Alltid så kjekt å se innom her hos deg, dere gjør det så fint i Lunden og så tar du så fine bilder. Kommer til å bli sommerlig og fint i stua med de nye putene :-)
Ha en fortsatt fin helg :-)

Legg inn en kommentar