lørdag 7. juni 2014




Det er ikke alt en kan kjøpe til huset på brukt-og gjenbruksbutikkene, litt nytt må en ha også.
Da jeg fant disse emaljeskjeene på Kremmerhuset,
tenkte jeg at de kunne bli fine til
vaskepulverboksene vi skal ha på badet.






I kjelleren i Lunden står det masse gamle Løveglass,
forgjengeren til Norgesglassene. Disse er perfekte til
å oppbevare vaskepulver i; et glass til vaskepulver for 
kulørt vask og et til hvit vask.





 






 

Håndklær med frynser og striper i grått fant jeg på 
samme butikken.





 Litt nytt sengetøy måtte også kjøpes inn. Disse i stripete hvitt og blågrønt fant jeg hos Kid.

På badet i Lunden ble det lagt membran i dag, så nå gleder vi oss til å få lagt fliser om ikke altfor lenge :-)

Ha en fin kveld!







4 kommentarer:

Mira sa...

Fine ting du viser, koselige farger.
Er ein smule missunnelig på dei Løveglassa, har to uten lokk.
Nydelige dager nå, dei gamle rosene mine blomstrer, lukter så godt i hagen.
Det var heilt perfekt med litt regn , og så fint igjen.
Ha ei fin pinsehelg! Klem,

Unknown sa...

Løve og Norgesglass kan brukes til så mangt. Kjekt med en blanding av nytt og gammelt.
Artig at det passer så godt sammen. Ønsker deg en god 1. pinsedag.
Klem fra Marit

MissMette sa...

Hei Mona :)
En stund siden jeg tittet innom her ser jeg... Har nå sittet å tittet nedover og kost meg masse med nydelige bilder og innlegg siden jeg var innom sist ღ Du tar fantastisk fine bilder - og gjør det ekstra kjekt å titte innom deg... foruten alt det vakre dere gjør med huset ღ Dere er utrolig flinke, og det blir så fint - kjempegøy å se :) Nydelige fliser dere har valgt til badet, nydelig blomster og både nye og gamle ting du har funnet deg ღ Jeg har så smått begynt å blogge igjen etter en lengre bloggpause - har ikke vært så mye på nett den siste tiden pga forskjellige ting som har skjedd... men jeg håper at energi og motivasjon er tilbake :) Det var i alle fall veldig kjekt å tittet inn her til deg, håper du nyter sol & sommer ღ - fortsatt fin helg og pinse... Klem fra Mette

Unknown sa...

Glas kan ein bruke til så mangt! Eg har dilla på Norgesglas. Takk for mykje inspirasjon til arbeidet vi har framom oss!

Legg inn en kommentar