søndag 29. juni 2014




Da var flisene på badet ferdig lagt og fuget!



 

Det ble faktisk akkurat så bra som vi hadde tenkt oss :-)
Varmtvannstanken og vannpumppen blir plassert i hjørnet 
og vegghengt toalett er "under construction".
Vask med benk blir til høyre for døren.



I dette hjørnet blir det dusjkabinett.




Gardinene måtte selvsagt prøves. De passer fint inn,
 men må tas hjem og legges opp en del.



 

Stua ble litt lunere og koseligere med gardiner på plass. 
Det gamle Scrabble-brettet og lysestakene i tinn er funnet på bruktbutikken. Apotekerflasken kommer fra 
opprydningssalg på et sykehus.




Cleo koser seg veldig med å farte rundt huset og undersøke alle insektene som flyr forbi. Faktisk en utfordring når en vil fotografere enkelte av dem for hun skremmer dem bort før jeg har fått de i fokus :-)





Skjønner godt de stikker av når en ser dette synet!





 Rakk heldigvis å knipse denne før den fløy vettskremt avgårde.               




Vi har plantet ripsbærbusker i hagen, og bærene er allerede begynt å modnes. Ikke den store avlingen i år, men det kommer seg forhåpentligvis etterhvert (hvis de får stå
 i fred for rådyrene, da...)



Ha en fin uke!


4 kommentarer:

MissMette sa...

Å, Cleo pusen din er bare helt fantastisk
nydelig ღ - for en skatt...
Og flisene på bade er bare sååååå fine ღ
Huset/ hjemmet deres er bare så vakkert
- og jeg må si jeg er mektig imponert over
all jobb dere har lagt ned! - og ikke minst
så gjennomført. Jeg gleder meg til å se
innom her fremover også - nydelige bilder
som alltid her hos deg, en fryd for øyet ღ
N Y D E L I G . . .
Ønsker deg en fin ny uke som kommer
Stor klem fra Mette

Unknown sa...

Slike historiske fliser er bare så fint. Hvis jeg skal restaurere noe, så SKAL jeg bruke disse.
Har en gang i gamlehuset hvor de hadde passet gørbra. Får ikke mindre lyst til å restaurere når
man ser slike resultater som hos dere. Det blir kjempefint.
Tror ikke rådyra spiser rips, Hos oss har ihvertfall akkurat de fått stå i fred.
Sommerhilsen fra Marit

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Så nydelig gulv du får;););)
Har en ørliten drøm at når vi skal lage til bad/vaskerom i kjelleretasjen så skal jeg ha slike fliser....;)
For en drøm skjønner godt at du er fornøyd!
God sommer til dere!
Sommerklem fra Silje Marie

Sommerhuset i bakken sa...

Åh, sånne fliser vil jeg ha også! De er bare så utrolig fine! Heldige du ;-)

Vakre naturbilder du har tatt! Helt nydelige!

Ønsker deg en super kveld!

Legg inn en kommentar