torsdag 12. juni 2014

Bruktfunn




Nå har jeg både kakebokser og hyller så jeg klarer
meg og vel så det, men noen ganger dukker det
opp saker og ting i DEN fargen som en bare 
må ta med...



 

Den lyseblå kakeboksen er et eksempel på dette. Jeg har en lik i grønt, men denne kommer nok til å få stå fremme på kjøkkenet i Lunden. Kanskje fylt med knekkebrød og en og annen gangen hjemmebakte kjeks og kaker :-)



 

Som nevnt har jeg flere slike hyller liggende i forskjellige farger. Denne er egentlig litt mer grønnblå enn bildene viser,
og med de fineste små knaggene som prikken over i'en. Det sier seg selv at sånt går en ikke fra når en er innom gjenbruksbutikken ;-)





Bedre bilder kommer når hyllen er montert i Lunden...


Ha en fin kveld videre!












4 kommentarer:

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

For noen herlige bruktfunn!
Hadde vært galskap å gå ifra noe slikt ja...;)
Fine kvelden til deg;)

Unknown sa...

Hi hi. Kjenner meg igjen. Godt at flere er maken.
Sånt går man ikke forbi i Gjenbruksbutikken nei.
Flotte funn.
Godnattklem fra Marit

Mira sa...

Nydelig boks! Heldige du, skjønner godt at den måtte bli med hjem.
Ønsker deg ei fin helg.
Klem,

Sommerhuset i bakken sa...

Åh, så flotte skatter! Den kakeboksen var bare kjempefin! Så utrolig nydelig farge. Og den hylla skjønner jeg godt at du måtte ha med deg hjem. Utrolig sjarmerende, nostalgisk og vakker. Heldige du ;-)

Ønsker deg en super lørdag! Kos deg masse!

Legg inn en kommentar