torsdag 8. mai 2014

Nytt og gammelt til kjøkkenet




  

 Jeg var så heldig å komme over et stativ til å henge kjøkkenkluter og håndklær på, i tre. I Lunden var det  et særdeles godt utvalg av slike stativ i metall både på kjøkken
og soverom (!). Metall er nok sikkert mest praktisk med tanke
på at det er fuktige ting som skal henge her, men jeg synes
dette tre-stativet var så sjarmerende at det skal få plass
på kjøkkenet likevel.



 

Det rutete linhåndkledet med monogram fant jeg også
på bruktbutikken.



 

Et nyere innkjøp er dette kjøkkenhåndkledet i den fine
blågrønne fargen som jeg liker så godt.




Og heldige som vi er fikk vi kjøkkenkluter og lys i akkurat samme farge av hyggelige gjester som var på besøk i Lunden!



 


 

Jeg måtte bare ofre noen epler til fordel for å kunne nyte synet
av de fine epleblomstene inne :-)



 

Klutene fra danske Solwang er både gode og veldig dekorative
enten de ligger fremme til pynt...




 

 ...eller får henge på det "nye" stativet!
 Tusen takk til de snille giverene :-)


Ha en fortsatt fin uke!






2 kommentarer:

Marit Bekkevold Skoglund sa...

Slike hådlestativ er så kjekke.
Sjarmerende slitt var det jammen også.
Slike funn gjør en glad.
Klem fra Marit

Hulda sa...

Kjempefint og sjarmerende det stativet til å henge kluter på. Har et lignende på badet, men det er i hvit plast. Flotte bilder du har tatt av det også. Likte så godt kluter og håndkle som du også viser. Lekkert alt sammen på bildene. Passer så fint sammen. :)

Legg inn en kommentar