søndag 12. mai 2013

 
 
 

I serien "Gangen trinn for trinn" viser vi her
 det nye gulvet ferdiglagt ;-)
Nå kan vi endelig gå inn i huset uten å bli lettere svimmel
 pga de 3-4 cm som skilte
det ene hjørnet av rommet fra det andre.
 
 
 
 
Det har blitt så lunt og godt her nå med
 varmepumpen og det isolerte gulvet.
 
 
 
 
 
Gulvet er nå ferdiggrunnet og to strøk med
"Morgendis" venter.
Det er nesten synd å male det fine furugulvet,
 men vi fant ut at det var
mest praktisk med malt gulv i gangen med tanke
på vannsøl og for å lette rengjøringen her.


 
 

Megleren mangler (endestolpen på gelenderet,
altså, ikke den typen som selger eiendommer)
 da denne er inne til en make-over...
 
 
 
 

Ikke et innlegg fra Lunden om våren
 uten de kjære blåveisene som vokser i trappa,
 og selv om de er litt spist på er de like flotte, synes jeg.
 

5 kommentarer:

Jatte sa...

Så fint det blir i gangen deres.. nydelig farge på veggene :D


Ønsker den en superduper uke,
Klemmer fra Jatte♥

Elin sa...

Hei.
Så fantastisk kjekt hus....
Fine farger og løsninger. flott blogg.
Jeg får følge med på denne blogg..
Ha en fin vår...

Eldhuset sa...

Så fint det blir! Det er så fint med de lyse fargene. Og deilig med rett gulv:) Skjønner godt at dere vil male, vi har hatt ubehandlet gulv i gangen på gården der vi bodde før og endte med å male. Og det ble så mye bedre!
Heldige dere som har blåveis!

LIVS LYST sa...

Så fiiiiint det blir ja!

Maria - Min oldemors hus sa...

Dette blir kjempebra! Og "Morgendis" er en veldig flott farge - jeg har den faktisk utendørs på huset mitt.

Legg inn en kommentar