mandag 30. mai 2011

Pakker i posten!

Jeg var så heldig å vinne 1.premien i giveaway'en hos Hildes verden, og snille Hilde sendte to pakker i posten; en til meg og en til jentene!



 Jeg fikk en pakke Pukka-te, noe jeg er storforbruker av, så det var midt i blinken! Denne ingefærteen har jeg ikke smakt før, men her kan du lese både om denne og de andre gode teene fra Pukka.




 En spennende "båt" full i gode lukter fikk jeg også, men her må jeg be Hilde om litt veiledning til hvordan jeg bruker de forskjellige tingene ;o)



Jentene har tidligere stiftet bekjentskap med de gode såpene til Hilde, og ble kjempeglade for disse søte utgavene! Elefanten har allerede fått sitt første bad...



Herlige såper som lukter godt og er gode for huden. At det venter en lekekamerat når såpen er brukt opp, er jo en flott bonus!

Tusen, tusen takk for de fine gavene, Hilde!



3 kommentarer:

Maris Gyngestol sa...

Skjønne gaver! De såpene var jo så nydelige! :)

Ha en fin kveld!
-Mari

Unknown sa...

Ingefær teen er kjempegod, og helt klart min pukkafavoritt til nå. Også er den kvalmestillende, så den er super "dagen derpå". ;-) Den er også god mot bil og båtsyke. Veldig greit å ha og nippe til hvos dere skal på langtur. Dessuten er den like god kald som varm. :-)

Røkelsen er bare å tenne på, og blåse forsiktig ut. Den skal gjøde og ulme, men det skal ikke være noen flamme på den. Hvis du skal brenne en pinne, så stikker du den bare i øyet til elefanten. Hehehe... :-D Hørtes litt grotesk ut, men... Den skal da stå rett opp. Kjeglene tenner du i spissen, og setter på magen til elefanten. :-)

Fint at gavene falt i smak. :-)

Klem fra meg til dere alle tre. ;-)

Mitt hvite hus sa...

Så koselig med gaver... det liker man =)


Klemmer

Legg inn en kommentar