søndag 31. oktober 2010

Brukt- og antikkmesse

Vi var en liten tur innom brukt-og antikkmessen i helgen for å se etter møbler, men det var det heller lite av. Det var imidlertid rikelig med andre spennende saker og ting der.

Det er litt uvant å forholde seg til prisene på slike messer når en er vant til loppemarkeder og bruktbutikker, men enkelte ting finner en nesten bare hos antikkforhandlere og på messer. Da får det heller være at en må betale litt mer.




Denne soda-koppen i emalje hadde så fin farge og skrift at den måtte bare få bli med hjem...

Gamle ostekasser er fine til oppbevaring av forskjellige ting på kjøkkenet.



Disse krukkene fra Villeroy & Boch synes jeg er så flotte. Dessverre mangler de ofte lokk, så jeg ble veldig glad da jeg fant en hel og fin MED lokk på messen.

Kroskapet fylles sakte (det kan kanskje diskuteres), men sikkert med diverse kjøkkenremedier til huset og det kan vel allerede nå slås fast at vi må ha en del hyller på det kjøkkenet...

3 kommentarer:

Hulda sa...

Skal si du har vært heldig på bruktmessen! Flotte ting alle sammen. Jeg falt helt for den skjønne krukken som det står mel på. En slik ønsker jeg meg. :)

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Gratulerer med så mange flotte ting. Så heldig du var. Jeg samler selv på de hvite krukkene og vet at de forsvinner før en får sukk for seg. Kos deg. ha en fin søndagskveld!
Klem fra Hjørdis

Sommerhuset i bakken sa...

Åh, så fine ting du har kjøpt. Heldige du ;-)

Ha en finfin novemberkveld!

Legg inn en kommentar